Подаване на данъчна декларация от ЗМДТ по електронен път
Преди да започнете електронно заявяване:
-
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифициран електронен подпис (КЕП).
-
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
-
Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader.
За да заявите услугата:
-
Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
-
Съхранете електронната форма на вашия компютър.
-
Отворете формата с Adobe Reader.
-
Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
-
Попълнете полетата във формата.
-
Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
-
След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация Асеновград.