Община Асеновград обявява конкурс за длъжността главен експерт "Жилищна политика"

691
ОБЩИНА АСЕНОВГРАД, ОБЛАСТ   ПЛОВДИВ   
 
 
Кметът на Община Асеновград, пл. ”Акад. Николай Хайтов”№ 9, тел.6-21-69, на основание чл.14от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № А-
А-5 / 06.01.2010г.
                                 
ОБЯВЯВА КОНКУРС
 
1. За длъжността Главен експерт ”Жилищна политика”, дирекция”Хуманитарни дейности”.
2. Минимални изисквания,предвидени в нормативните актове:
-степен на образование-висше бакалавър;
-ранг-I V младши.
-професионален опит за заемане на длъжността-2 години
3. Допълнителни условия:
- Специалност, по която е придобито образованието – икономика.
4. Начин за провеждане на конкурса:решаване на тест.
5. Необходими документи,които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
-писмено заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 2 към НПКДС;
-декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
-копия от документи за придобита образователно квалификационна степен,допълнителна квалификация и правоспособност,които се изискват за длъжността;
-копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
-други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документите следва да бъдат представени в информационния център на Община Асеновград в 14- дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса в регистъра по чл.61,ал.1 от Закона за администрацията и във вестник ”Марица”.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник.
7. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса да се обявят на таблото във фоайето на Община Асеновград, пл.”Акад. Николай Хайтов”№ 9.
8. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Организира дейността по приемането на преписките за картотека и окончателните списъци на крайно нуждаещи се граждани и жилищно-спестовни вложители, съгласно критериите, нормите и изискванията на ЗОС и Наредбите, приети от Общинския съвет:Поддържа картотечния архив и организира неговото актуализиране въз основа на новопостъпили документи; Изготвя заповеди, договори и анекси към тях за отдаване под наем на общински жилища, за удължаване на срока и прекратяване на договорите и осъществява контрол върху всички клаузи на тези документи; Извършва огледи на частни и общински жилища на граждани по подадено от тях заявление, жалба и сигнал; Извършва проверки и дава отговор на постъпили заявления и жалби, сигнали и предложения от граждани.
9. Минималният размер на основната заплата за длъжността е    343 лв.
 
                                                     
Кмет на Общината:/п/
 /Д-р Хр.Грудев/
 
 
 
Последна промяна:
Свалете в pdf
ОПОС
ОПАК
Администрация онлайн
ЕС
ЕСФ